Tuesday, December 6, 2011

a brand new start

hello, as you all can see that my blog dah lain. baik cakap lawa cepat! haha. susah payah kot fikir ni. i've deleted all those crap links and my blog list. byebye. sayang sangat nak delete blog list tu sebab all my friends were there. but, sometimes rasa macam semaknya blog ni. so here we go, a new blog for a school-leavers like me. hope my blog alive macam dulu. tengok la last post bila. 17 september. entah abad ke berapa. haha mengarut lagi.

and.... semua orang dah boleh nampak kot dekat find me tu dah ada twitter. and yep, i've to admit i'm a twitter-holics right now. salahkan orang yang suruh aku buat. i twt craps, my feelings, and stuff that you won't understand. so feel free to follow me ;)

i'll update about my life later on. taknak la cerita semua dalam satu post. tak surprise gituuu. haha. okay enjoy yr day folks!

No comments:

Post a Comment