Monday, February 22, 2010

a day ;p

nk taw x? xnk? lantakla.

haha. harini ok jer. first day school after holiday mmgla cm boring, sume dlm mood holiday lgi. mekar! sukaty jer tmbh honeymoon day erk! bkn nk ajak aku. eiiii. blablablabla, balik! *cptnye.

ptg g umah nadhirah! haha, janji pkul 2, dtg 3.30. sebaik einur lgi lmbt. disbbkn ade syera, einur, n puteri, mmg harubiru umah nad. aku kn baek, so, x la kacau sgt wlupun aku pengacau dunia.  && nad pndi msk! terkejut. haha. rosak aku duk ngn nad. rosak. discussion la konon, x bwt keje pon, lepak jer. sakai! kluar lepak kat pondok-pondok. smpi pkul 7 sbb aku blik lmbt. sory ah nad n puteri yer sbb tlg temankn aku. *dorg tkut aku kene culik ngn bangla. hehe.

cte mcm smlm, mlm g 7e ag. aku pon xtaw asl asyik g 7e. yela, nk fotostat pkul 10,celah mane kdai fotostat yg bkak? haish, 7e sebaek ade. aku harap sgt bkn abg smlm yg jaga. oh tidak! dye lgi. balik2 muke dye. kalau hensem xpela gak. haha.

abg 7e : yg dtg smlm erk?

aku : yep. fotostat ade x?

abg 7e : ada, npe? nk fotostat ker?

aku : yela. *ngek ke ape, aku dh tnye fotostat surela nk fotostat.

tgh2 fotostat, kwn dye dtg.

abg kedua : skola lgi ker?

aku : yep. *padehal tgh print snarai nme klas. sah2 la bdk skola. mmg semak gile la!

abg kedua : ouh, tingkatan 4. ney msty ketua klas kn?

aku : * diam jea. mls nk layan. org nk cpt la ngekk!

dh abes fotostat. kat kaunter.

aku : nk beli topup celcom.

abg 7e : kate xde fon.

aku : beli utk kwn. * haha, dyela ngek! g pcaye.

abg 7e : smlm beli hotlink, harini beli celcom. xkn xde nombor.

aku : btulla utk kwn. *bayar2 n blah.

npe malang sgt aku asyik nk kene g 7e yg blik2 abg yg sme. aduhh, penat nk jwb soalan yg mengarut. g la layan customer lain! biar aku gune machine fotostat sndiri. hm, glad dpt selesaikn keje yg spttnye.

&& sy x siap lg hw, n sy bwt selambe, n sy x kesa! aduh, knpe form4 mls dye menjadi2 ah? cubaan sgguh. dh, dh stop! pnjg sgt ney.

 

No comments:

Post a Comment