Saturday, July 2, 2011

perubahan

semua orang dah berubah sekarang ni, so aku pun akan berubah jugak :)  doakan lah aku berubah ke arah yang baik. aku pun dah penat menangis, fikir untuk orang lain apa lah. --' hati pun tak tentu arah sekarang ni. sedih, kecewa list je semua yang seangkatan dengannya itu lah apa yang aku rasa sekarang. tak nak la cerita byk, kang kata minta simpati. jom lah pura pura gembira dan senyum sentiasa :/

No comments:

Post a Comment