Friday, July 29, 2011

i'm sick

ohh, nak cakap ni haa. bukan semua orang suka kita. that's normal lah. susah nak buat semua orang suka kita. kadang kadang kawan kita yang kita anggap kawan dunia akhirat tu pun boleh tak suka kita. kita ni selalu sangat kutuk orang lain ada yang teruk sampai nak pulau. tapi pernah tak kita fikir, 'macam mana kalau benda tu jadi dekat kita?' 'macam mana kalau kita yang kena pulau?' 'macam mana bila lepak kawan kau tak invite kau?' 'macam mana perasaan kau bila tau kawan kau kutuk kau?' pernah tak nak fikir? jujur aku cakap aku pun tak perfect, selalu jugak kutuk orang tapi kadang kadang sedar jugak yang diri ni tak seperfect yang semua orang nak. tu lah kelebihan tuhan, ciptakan orang dengan pelbagai attitude yang unik dan macam macam. kita terima je la orang tu walaupun perangai dia seburuk mana pun sebab dia boleh terima perangai kita.

*dah jadi penceramah ni. bosan. haha.

masa nak puasa la macam macam penyakit datang kat aku ni. harap aku cepat sembuh. meh semua doakan aku cepat sembuh :) thanks kawan kawan. haha.

demam, fever, batuk, cough, selsema, flu, sakit hati, undefined --' haha. semua sakit ada :/ paling lah, tak pernah lagi semua rasa dalam satu masa. dugaan kan. hm, kuatkan diri farah najwa. 

No comments:

Post a Comment