Thursday, July 7, 2011

hari ponteng sedunia?

lepas hari sukan masing masing pun buat cuti umum sendiri eh? haha. cool :) sape suruh pengetua taknak bagi cuti, penat tau tak beri sokongan walaupun bukan atlet. tak fair betul tak dapat cuti. anyways, sports day 2011 okay lahh, first time buat kat stadium kelana jaya on our last year at school. awww, terharu :') haha. walaupun agak kelam kabut but it still awesome! dan aku yang jadi pegang bendera ni pun terus sakit segala bagai. --' adoii.

harini pun tak datang ada sebab okay, saya demam! hmm, plus sakit tekak yang melampau hingga hilang suara. omg, omg. haha. semalam buat pertama kalinya aku jerit bagai nak rak bagi sokongan dekat atlet especially afiq :) hahaha. nasib baik kau menang afiq, kalau tak sia sia jeritan aku. dan akhirnya tekak aku dah jadi rock habis --' sampai tak ada suara langsung. tak tau macam mana fath boleh jerit hari hari. haha.

demam aku ni mungkin akibat berjemur lama sangat di tengah panas dengan lapar dan dahaga. mana aku tau stadium tu panas, ingat sejuk --' haha. tak apa berjemur hitam sikit dari dulu, sebab tahun akhir. satu hari ni taknak keluar rumah nak kurangkan sunburn semalam --'

*sports day 2011 awesome!

No comments:

Post a Comment