Sunday, May 29, 2011

mentor / akademi fantasia

huish, tak sangka budak spm layan rancangan realiti macam ni. haha. tak payah nak spm sgt la -.- okay, topik hari ini or should i say bulan ini, mentor or af yang lagi gempak?


  • dulu masa af1-af5 memang gempak sangat. aku follow pula, siap tengok diari bagai. yelaa, show baru nak naik, mesti aku sebok nak tengok. haha. after af tukar pengacara jadi acmizal, pehh memang aku tak tengok dah af. just tengok konsert je sebab nak tengok budak af menyanyi. honestly, aku tak suka ac mizal, time jimmy shanley dengan sarimah dulu okay sikit. time ac je terus ewwwww. haha. as for af9 sekarang ni adalah sangat tidak gempak! jujur aku cakap, dengan buat kat studio nya, penonton sikit and macam tipu je. haha. diari dekat rumah kaca lagi la tak gempak. budak budak tu dah biasa dengan audience so dekat pentas tak nampak stage fright. *okay, aku dah boleh jadi ogy. hahahhaa.

  • mentor dah berapa season ek? haha. tak tau sebab aku tak mengikuti. dulu aku tak minat mentor sebab mentor dia macam tua dan bosan. haha. sebenarnya tak pun, tapi sebab aku sibuk layan af that's why aku tak tengok mentor. but now, bila af9 bosan, aku layan mentor. and honestly, this year punya mentor is much better than before. ramai talented. now, tengah final mentor and aku harap erra fazira tak menang. sebab aku tak suka orang pakai rambut palsu. macam dia. haha. dia kan ratu rambut palsu. tapi protege dia sangat hebat, so aku malas nak pilih. aku pun suka edry punya protege nampak comel dekat melodi tadi walaupun kasut mereka semua sama. haha. *yang kau nak jadi fashion police ni kenapa?
just wanna say that mentor is better than akademi fantasia this year :) that's all.

No comments:

Post a Comment