Thursday, July 8, 2010

untitled

mcm lama je tk post enn. nthlaa. tpi tkde cte plus tkde mood dohh. haha. every day mcm ni payah la. tkde mood nk buat apa2, balik terbongkang, first thing smpi uma cri phone, pasang lagu, then baring. dh puas relax bru buat keje lain. haha. cacat pnye jadual. okyy, lps ni kene tuka, balik makan dulu bru dgr lagu. oh yeahhh. haha. :)
__________________________

weh hafidz, pehhhh dh ada teman rapat yg baru. pewitt, tpi tknk bgtau aku pon. ni yg nk nangis nihh. sory ah aku lama tk on celcom. kau kata kau text byk kali, tk dpt satu pon text kau. hahaha. ade maxis pon tk bgtauu! kejam. haha. lps nih boleh jadi MIDNIGHT FRIEND lgii. hahahha. byk cte aku kene catchup dgn kau nihh. cte kau dh byk aku tertinggal. 
___________________________

farid and haziq. wehhh, hari2 korg text aku, tpi asrama. pelik gile dohh. kdg2 text tghri. korg tk skola ke? hahahha. dgr cte asrama mcm busy gile. tpi due org nih mcm free gile nk text aku. haha. tkde keje lain ke? tkpee, aku tk kesaa. tmbh lgi dua kwn tgh mlm, pagi, ptg. hehee. :) 
___________________________

gentinggg, sabtu nih maybe g genting. kalau ckgu idayu dpt ticket aku laa. :( aku dh excited sgt teruja batak nihhh nk g genting. hope sgt ticket aku dpt. ckgu nihhh bgila tau cpt. esk dh jumaat, aku kene prepare utk sabtu. kang aku dh smgt2, tk dpt g plakk. menangis air mata darah!! haha. kalau tk dpt en, tk dpt la aku nk berangan dgn nad dlm bas nnti. huhu. sila doakan sy dpt ke gentingg! amin. 
__________________________

pehhh, kakak aku yg duk mrsm cuti laaa. sgt jeless! die cuti rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad, isnin. cacat gile cuti. sbb org nk gune mrsm kkb die. so, die bole balik. jelesss! aku nih dhla pantang org cuti, nnti sebok nk cuti jugakk. hahhaa. :) 
__________________________

smlm hari rabu kn? ptg smlm ada bowling tournament dgn persatuan bm. as usual, team aku mmg kalah je memanjang. ahh, aku kesah ke. yg penting, kte enjoy!! hahahaha. sbnye tga mengubat hati yg luka nihh. tga menerima kekalahan seadanya. :P
_________________________
kenapa msti slalu nmpk die erk? rasa bersalah laaa. mekar ckp lps dh break asyik terjumpa je. eish,diamlah mekar. jodoh lambat biaselaa :P haha. 
_________________________

ohhh, blog yg tiada pembaca nih, lupe nk bgtau. skrg nih farah najwa die dh fokus kat study. kelakar tk? hahahhaha. dh diam. nk bgtau nihhh, ade seorg mulut becok yg menyampaikan sesuatu yg ptotnye jdi rahsia aku jeee. aku tk tau spe org tuh. tpi kalau org tuh tau kalau die mulut becok tuh, tlgla sedar dohh. buat malu aku je kalau org lain tau. adoiii. 
_________________________

bapak byk cite akuuu.hahahhaaha. dh stop! chaww!

No comments:

Post a Comment