Tuesday, July 27, 2010

sickk -.-

fuhh, dah dua hari sakit. dah dua hari tk dtg skola. tu yg syokk tuh. hahaha. tkdela, main2 je. omgg, gile rindu nk jmpe mekar, nadd, bitchess yg lain pon. lme tk dgr suara dorg gelak, gossip, and kutuk2. haha. masuk harini dh 3 hari since last jmpe dorg. tpi iyana dh 4 hari. rindu laa!
_______________________

tk sangka plak, demam aku ni teruk. hari ahad ptg dh agak2 mcm nk dmam. tpi buat bodo jee. umi kata g klinik kalau dh teruk. esoknye isnin, mmg tk g skola. g klinik pagi tuh. demam tk teruk tpi batuk dgn sakit tekak teruk. dptla segala ubat pil yg bleh ada kat klinik tuh. :P mmg tkla aku nk mkn!! aku tk reti la mkn ubt pil ni. sebaik ubt batuk die liquid, telan jugak yg tuh. haha.
_______________________

mlm isnin tuh dh tnye nadh sume hw, dh nk buat dh. tpi tk jdi, mls. haha. tpi dh kemas buku, dh gosok baju. semangat ke skolah, sbb rindu sgt kat kwn2. sekali bgun je pagi tdi, umi rasa dahi, panas sgt kepala nihh. abah pon kata tkyh g skolaa. *sbb abah pon tk g keje. abah ajak ponteng sama2. haha. last2, umi suro aku tdo balik. apa lgi, tdo je laa. haha. demam aku tk surut, sbb tk mkn ubt. buduss betul. yee, aku cube mkn ubt. insyaAllah. doakannye farah najwa ni jdi budak besar, reti mkn ubat. :)
_______________________

ini adalah cuti terpanjang bagi akuu. ahad, isnin, selasa. best la jugak. tpi bosan. :P so, dptla updte blog sbb tkde mende nk buat dkt umahh. oky, jaga kesihatan, jaga kesihatan. :) chaw.

No comments:

Post a Comment