Thursday, June 10, 2010

ipoh, family dayy :)

i love family day. yeahhh, haha. kn dh kata haziq msti buli aku. first time nmpk aku terus die tarik tudung aku. aduhh, mengapa anda kejam. haha. ktorg ke mana mana berdua, smpi dilabel scandal. tah pape tah, cousin je pon. sbnye aku jdikn die kuli. haha. apa2, suro die hantar, suro die amik. sume la. bestt :) ada satu hari tu en, cousin aku terbawa fon aku balik hotel die, hotel aku dh la lain. nk meraung aku nangis. adoiii. haha. dhla die bce inbox, malu aku. haha. and, aku join sukaneka. haha. jarang btul aku join. aku join, tempurung kelapa, bowling kelapa, congkak. haha. congkak pon sukaneka, oh btw, congkak aku juara oky. highest markss! haha, bangga. :) and time dinner best. aku minum byk sgt smpi asyik g toilet. haha. ptotla mkn skit, minum je keje. :P mknn time dinner mcm biasa je, tk outstanding pon. time tuh tkde mood lgsg nk mkn sbb tga kecewa. haha. :P and boleh plak family aku tk bwk camera, sakai en? sebaik la family mkck aku bwk. dpt la memoriess. :) skrg, aku dh ske family day. haha.

No comments:

Post a Comment