Thursday, May 6, 2010

sakit

this morning before pergi sekolah, aku dh sakit perut gile babeng pnye. but tahan jugak, sbb pkir harini byk buku kene anta. haihh. -__-" plus, aku penolong and amir tkde 2 weeks, aku nk ponteng? mmg tkla, kang tk psl2 kelas kene bebel sbb ketua and penolong mcm cibai tknk dtg. haha. so, aku menggagahkn diri utk dtg jugak. 
_________________________________

mule2 time phimpunan okay lgi. bile msuk kelas jer. haiyoo, mmg tk leh tahan. nk nanges dh mse tuh. dhla byk hw tk siap, bku addmath hilang, sengsara sgt mse tuh. otak dh pusing2. then, pn dina suro turun bwh, pj, tpi sbb tk pki bju skn so duk dlm makmal. time tuh nk buat est tpi tgn mmg tkleh gerak. sakit sgt kepala. so, nad tlg ckp kat pn dina yg aku gastric kene mkn. then, aku and nad g la kantin beli roti. muke tk malu gile. haha. lps tuh lepak bwh pondok tuh smbil m'habiskn roti aku. memaksa diri utk mkn wlaupun prut mmg tkleh terima. tersiksa jiwa dan raga. lps tuh tetbe cg.kamar lalu. kelam kabut aku and nad lari msuk makmal. smbung mkn dlm makmal. lps tuh naik klas minum air, then baru lega skit. tpi tk tenang lagi oh. lps tuh syera bleh plak ckp. "tkpe, kalau kau pengsan, daus ada." haha. sengal la kau syera. but then, belajar mcm biasa. 
___________________________________

alhamdulillah, feel a lot better before rehat. so, time rehat dpt jumpe daus kejap jer. :( tkpe. dpt jugak. belajar, belajar,belajar. kesakitan hilang kerana kegembiraan bersama rakan. :D time balik tk dpt mkn aiskrim sbb dh abis! urghh! i wait so long utk mkn aiskrim because of my mouth. bile dh elok, aiskrim abis. sgt sedih. :'( it's oky, tomorrow for sure ada. btw, tk jmpe daus lgi mse balik sbb die ada kelas tmbhn fizik. oh why cg mazni why? haha. it's oky. esok hari ada lagi. but, i wish i could see u more often. <3 
___________________________________

i heart u mohd firdaus <3

No comments:

Post a Comment