Wednesday, April 14, 2010

new shoes :))

haha, happy. :)) tdi stay kat skola eventhough takde aktivit kelab sume en, ni ha teman kwn aku date. grr, jeles la. haha. bkn jeles apa, jeles bcos i dun have date. haha. anyway, mse tggu date die smpi, g la jln2. g kantin byk kali, then beli milo ais. ni yg best ni, ntah mcm mne, plastik milo tuh boleh bocor plak. aku gigit ke plastik tuh? haha. habis, baju, kain, kasut aku sume kene milo. sebaik baju kene skit jer, so, g toilet bsuh jap.

___________________________________________________

blablabla, mereka date, aku tgk jer, lalalalala. balik pkul 5.30. haha. then, balik trus cite kat kakak aku yg kasut kene milo sume, die ckp padan muke je. haha. sengal. petuh ckp ngn abah lak, mintak beli baru. abah tak bgi beli baru kata baru beli. celah mana, kasut dri last year kot, tak pna basuh. oops, kantoi. haha. anyway, my kasut dh berlobang okay, plus kene milo jdi coklat trus kasut aku yg kuneng tuh. haha. then, call la umi ckp nk beli kasut baru. umi kate, just go and buy. wuhoo! and mlm ni nk g beli kasut baru. :)) new shoes for 2010. wootwoot. *gile batak mcm tak pna beli kasut skola derrr.

hahaha, kesengalan terserlah. i'm eager in anything i do. so, ignore me. haha. kasut baru. :))
ADAMAYA so sweet, watching it rite now, tpi tak fokus. so, CIAO.

No comments:

Post a Comment