Friday, March 5, 2010

nite skola. -.-

ok, sy dtg skola harini! haha. gilebest. ;p mule2 dh bgun pkul 5, tpi sbb sume tga tdo, join la blik. bgun2 jer lgi dh pkul 8, trus nanges. sbb mmg nk g skola pon! *sobsob. dh nanges tuh, tertido plak. bgun pkul 11. grrrr, byknye tdo!

aku harap amir x cari buku kawalan kelas. sbb aku bwk blik! ;p. ngehngeh. kalau dye cari, pdn muke! dhla xnk bwt keje. asyik aku jer kene. ye ar, first tyme jdi penolong, xde pnglaman. amir dh byk kali jdi ketua, dye b'pengalaman nk buli2 org ney. haish, sian aku.

pkul 2.30 call mcdelivery. petuh mkn big mac ngn double cheeseburger ngn cousin aku kat umah. mmg best la. umi bgi rm50. order jer ape nk. hahaha. ;p.

lps dh kenyang uh, tgk tv jup, then, tertido plak. smpi pkul 8. tp start tdo pkul 4 erk, xla lme sgt. 4 jam jer. haha. ;p skrg tga online & sgt pelik knpe rmi x on. excited nk exam ker? haha.

abg aku bru balik dri pulau redang. so, expecting some souveniours yg hebat. akhrnye dpt key chain jer. *sobsob.

hikmah aku xdtg ; dpt membayar balik sume baki tidur aku yg tertunda. haha. ;p
; dpt mkn mcd yg dok mengidam dri mlm tdi, x dpt dan tertidor. haha. so, dpt la harini.

No comments:

Post a Comment