Wednesday, February 10, 2010

sukantara? sy bukan atlet!

nk taw x? xnk? lantakla.

haha, bdasarkn title uh, dh sah2 la yg bdk farah najwa ney mmg x minat skn. gile la kalau farah ney jdi atlet. mmg satu skola tekejut.*ceyh, poyo jer. k, nk cte psl sukantara. hm, best ke x? errr. of cos la x bes.

morning dtg agk lmbt lg, mcm biase org dh duduk, aku bru terhegeh2 jln cpt2. haha. pgi tdii bwak burger mcd. x sempat ltk dlm beg, aku pon pgang jela enn. lps tuh, sume mcm pndg, then, aku sorok blkg beg. haha. petuh pndg mekar, dye ckp poyo! haha. mkck ney ske jeles taw. ckgu dh bebel2 sume en, then pecah ikot umah skn. perdana lmbt kali ini. biarlaa, aku x kesa un perdana klh. petuh bhgi2 plak acara pe dulu.

perdana lari 100m dulu. hm, xkesa. lgi cpt abes lgi bgus. haha. susun ikut senarai nme. yana dkt ngn aku, syaz jauh sbb klas dye jauh! hmm, ble nk lari tuh, aku igtkn last kat lane ujung. tetbe ckgu suro tmbh lgi due. sheila mary ngn yana. pehh, mati la aku, nk lari dgn sheila mary ngn yana? sure la klh. haha. redah je la. mse lari uh, lecak sgt byk! yana jerit2 plak en, mmg klaka la. aku gelak jer tyme lari uh smpi abes. haha.

then, perdana g rehat. ktorg x mkn un, g lepak ngn ckgu kat garaj. last2 ktorg jdi tukang jaga air. layan jer la. aku minum air byk gler, dhla manis. rupenye rmi yg sedar aku minum byk. haha. segan jer, trus aku x minum lgi. g duk kat pbsm, nk relakskn diri. aku ajak syaz n yana duk tepi longkang. nk tgk umah merah lari. tp yg seksa nye.. bleh bayang x? x pon, tgk pic bwh ney. phm kn perasaan aku? haha.
.

then, g lompat jauh plak. mse tuh matahari mmg bru nk naek la kn.. yana kate skrg ney mathari vitamin. mmg la! tp xknla nk smpi kte jdi roasted plak. petuh, suro beratur lelame kat situ. dak laki lak lembap btul nk lompat. lari then lompat sudey. lme gler smpi uma biru ngn merah dtg tggu. tp lps tuh biru bla g lari. merah lak semak kat situh.. sakit mata aku! blablabla, smpi giliran aku, lompat jela. bile dh abes tuh acap kate aku x lompat un. aku dhla susah2 lari then lompat, dye nk kutuk plak. ei, pnat tau x. lps tuh tunggu yana ngn syaz lompat. berteduh bwh payung dgn akak comel. nme dye n.aqila syaira kowt! entahlah kak. sorry. pape un, thnks sbb bg ktorg tmpt teduh. yg xley bla uh. bende yg pling bwt aku panas, bkn stakat matahari jer. byk la lgi. mls nk cite!

last skali g lontar peluru. mse ktorg g, ade umah wira. kene la tunggu dorg abes. mse ney bulu mata aku gugur. 2 plak uh, syazana berusaha nk alihkn. tp aku geli. haha. petuh, syaz ckp, ade org rindu! haha. gile btl klu ade org rindu aku. blablabla, smpi turn aku. klaka ouh! aku angkat la besi tuh! tangan menggeletar kowt! yela, bapak brat mende uh.. ckgu ape nth dh glak2, petuh alfie ngn kwn dye ckp, eh, tgn dye getar ah. ei, bongok! berat la mende tuh. haha. kn dh kna. mse nk bling tuh, tetbe kak sally ckp, go farah. then, kwn2 kak sally plak support go farah adik angkt kak sally. haha. celah mane plak aku adik agkt kak sally. haha. pape un, glad dh siap tetige sukan ney. tunggu syaz n yana, then blah g kantin.

err, mse ney mmg panas kot. wlupun matahari cm dh redup en, hati mmg xley redup. thnks fan sbb tnye soalan tuh kat dye, n skrg ney mmg xley terima jwpn dye ouh. sume pon kate mcm tu jgk. en, en, korg! plan tuh x pyhla. buang mse jer. tp yg plan first tuh mmg wajib bwt kowt! ah, ade aku kesah.

-penat gile babeng-

No comments:

Post a Comment