Wednesday, February 17, 2010

mandi sungai. best gile wokk!

nk taw x? xnk? lantakla.

3rd day-15 FEB
ok, mandi sg mmg best la kn. lgi2. kat sg congkak la plak en, sume org kate best sbb ade air terjun sume en.. igt kn holiday mcm rmi la jgk, tp ini rmi gila babeng. taw x, travel nk g jer 3 jam? bayangkn 3 jam, aku ngn abg aku jer dlm kete? gile la kami bdua. haha. bukak lagu kuat2, n nyanyi smpi xde suara. tp, x smpi gak sg congkak nye. last2 bile smpi, sbb pnat gler, ktorg nk gak cari port yg baek punye!

tunggu dua lgi family dtg, dorg bwk nasi n lauk sume. aku ngn abg aku dtg bwk diri jer! haha, kami dtg nk mandi je yep. smpi2 jer dh 1.30, so solat zohor dulu before mandi, sbb kalau dh msuk air mmg xnk kuar dh. hehe.

dh abes solat sume, tggu czn lak, sementara uh g ah rendam2 kaki dulu. mak ai, msuk kaki je dh menggigil. gile sejuk! punyela fkir, knpe air laut panas n npe air sg sjuk? err, sbb sungai byk pokok yg halang cahaya matahari n sumber sg adalah dr gunung yg sjuk! yea, farah dpt mendiscover jwpn nye. haha.

mandi, mkn, mandi, mkn.. sebaek x muntah dlm air. setiap kali nk mandi blik, sure menggigil. mmg seronok gle ah. sembang2 dlm air. cte psl pakwe sume. haha. abg aku ngn czn g cuci mata. mcm bengong gler. sebaek abg aku, kalau x, mmg nk kene.

en, en, bru aku prasan sesungguhnya rmi gle kot prempuan yg ske mandi sg pakai short pants/ beach pants / ape2 sluar pendek. mmg x malu sgguh! huish, yg peliknye, ade sorg prempuan dtg dgn 2 guys. yg mmg sah2 tuh pakwe dye sbb peluk2 en. and, girls ney boley plak tuka baju bwh pokok dicover oleh 2 guys ney. like whatthe.. mmg stupid. err... papela.

then, kemas2 brg, tuka baju nk balik. n travel to home amik mse sbyk 3 jam! can u believe it? nk dtg 3 hours, mandi 5 hours, balik 3 hours, 11 hours wasted! err, xpe! as long i happy dpt mandi sg! hahhahaha.

sy ske mandi sungai! luv holidays.


  

No comments:

Post a Comment