Saturday, January 30, 2010

fine la wey!

wey, thnks ah. sbb kaw, aku dpt keyakinan nk wat rayuan kat sbp. since aku penyebab segala mslh kaw, xpela better aku yg blah. tp aku nk kaw taw, dorg x pnh plih aku la. dorg x pna bezakan aku ngn kaw la. fine! kalau aku dpt sbp, *insyaAllah, mmg aku akan blah supaya sume org bahagia. wlupun aku xtaw sbp ade 2nd intake ke x. aku xkesa. yg pnting aku dh wat rayuan. n klu aku dpt alhamdulillah. biar sume org bhgia aku dh blah dri situh kn? lps ney kaw hepi dh? bgus! dh tuh, jgn kacau idup org len, jgn sengsara kn idup kaw. lps ney sume org jgn cari sy! sy x pentingdlm idup sesape. let me go please! 


i wish ada tmpt indah mcm kat bwh ney rite?

sy yg merah tuh! i'm not a happy smiley. i wish i could just dissapear.

awk, thnks bahagiakn sy. just, i don't have heart anymore.
i'm not important in this life. please, help me. if i could, i just want to change my phone number, delete my fb n ms, not go to school, it just changed! everything change, not just anyone, everything.

No comments:

Post a Comment