Wednesday, October 14, 2009

merdeka + holiday + raya =))

hye all,

now semua dh merdeka.
bkn sume la.
but pmr students.
so, now debarannye,,
result pmr plak.

tonite i will fly to dubai.
act , my prents g utk biznez.
alang2, i finish my pmr,
dorg bwak me skali.
hhe.
thnks.
plus, i hope i can buy souveniours utk all my frens..
bcoz, dlu g beli utk gurls jer.
but this tyme, utk boys gak. hope so.

after pmr smlm, trus blik, n siap.
coz we all plan nk g raya.
first, umah aliah. lepak kjap jer.
sbb xde pape.
then,g umah sulee. ade open house.
sebaek ktorg g lmbt skit, coz klu awal jmpe sme classmates laki.
bosan.

today, g raya gak section 6.
but, sikit jer.
firstly, my house.
jemputannye rmi, yg dtg nye ciput.
bkn open house pon,
juz lepak n raya.
gurls = aliah, bahij + me.
boys = hilman, hafidz, ahmad, khalil, syazwan, budin, sulee + muaz(si comel)
then, g umah ida tpi gurls jer.
boys g ou kot. dunno.
lepak umah ida, then blik my house. lepak smpi ptg.
hve fun a lot n thnk to all of u.

gurls n guys,
will miss u all!

2 comments: